pondělí 8. června 2015

Zdravá (a mega jednoduchá) domácí zmrzlina


Vítejte u trochu nové a přitom pořád stejné lamky:-) Rozhodla jsem se jí dát nový „domov“ a to hned z několika důvodů.


1) Prostředí blogspot je trochu přátelštější a můžu se tady víc vyblbout. Snad se vám to bude líbit.
2) Rozhodla jsem se lamku trochu rozšířit – pořád budu zdravě vařit, psát vám o cvičení, ale stejně tak mezi mými příspěvky budou občas outfity, protože i móda mě vždycky zajímala a zajímá a nechci dávat své „fitness“ stránce celé pole působnosti:-) Chci aby bylo vidět, že když holka posiluje, neznamená to, že ztratí cokoliv ze své ženskosti.

Ale teď už k tomu, co je opravdu důležité! :D Nevím jak u vás, ale u nás bylo poslední dobou nářezácké horko. I do posilky jsem dolezla vždycky bůhví po kolika a tam víceméně můj ploužící program pokračoval. K čemu jsem ale byla ochotná jednu packu vždycky (VŽDYCKY) uvolnit, bylo držení zmrzliny. A protože se nechci pořád ládovat těma kupovanýma, vymyslela jsem vlastní. 



Jak to dělám já (2 porce):
1 vanička odtučněného tvarohu 
2 banány
cca 3 kostičky hořké čokolády

1 porce obsahuje: 
cca 150 kcal
15 g bílkovin
28 g sacharidů
2,5 g tuku


Nejdřív je potřeba si nachystat banán – oloupat, nakrájet na kolečka a dát do mrazáku. Neměl by vám ale ztuhnout úplně na kámen, nebo s vámi váš mixér přestane komunikovat. Jak už teda asi i méně pozorný čtenář postřehl, jde se mixovat. Zmražený banán společně s tvarohem i čokoládou vhodíme do mixéru a necháme dít vůli boží. Pokud k vám bude milostivá, za chvíli budete mít opravdu zmzlinový krém. Já ho ještě dozdobila borůvkama a skořicí, doslazovat vůbec nebylo třeba. Pokud ale chcete, klidně můžete přidat třeba trochu agáve sirupu.
Moje experimentování se zmrzlinama rozhodně nekončí – pokud máte nějaký svůj oblíbený recept, sem s ním!:-)

Mějte se krásně, buďte opatrní se sluníčkem a užívejte léta:-)

4 komentáře:

  1. Domácí zmrzlinky jsou nejlepší! Teda kromě čokoládové z Lidlu, že ano. Každopádně dneska budu zkoušet jahodovou, tak pak můžu hodit receptík s recenzí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Tu taky zbožňuju. Na recept jahodové se budu těšit!:-)

      Vymazat
  2. Jahody+maliny a bílý jogurt :) lahodná,osvěžující..pro někoho jen takhle celkem kyselá,ale kdo chce může přisladit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní výborně! :-) Nedělají se v ní ale takové ty ledové krystalky?

      Vymazat